Пошуковий запит: (<.>A=Согорін А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Согорін А. А. Ефекти масової комунікації щодо процесу трудової адаптації [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2008. - Вип. 32. - С. 180-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2008_32_21
|
2. |
Согорін А. А. Вплив засобів масової комунікації на природні, біологічні та соціально-психологічні чинники в процесі трудової адаптації [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Грані. - 2015. - № 4. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_4_13
|
3. |
Согорін А. А. Ключові положення соціогуманітарних досліджень реклами і рекламного впливу [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Грані. - 2015. - № 7. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_7_7
|
4. |
Согорін А. А. Гендерна проблематика сучасних наукових соціологічних досліджень реклами [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Український соціум. - 2015. - № 3. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2015_3_6 Проаналізовано основні напрями дослідження реклами та рекламного впливу в межах сучасної соціологічної науки. Розглянуто проблематику гендерної спрямованості реклами. Надано перспективи соціологічного вивчення рекламної діяльності.
|
5. |
Согорін А. А. Особливості соціально-культурного впливу реклами на розвиток суспільства на шляху її історичного розвитку [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Грані. - 2015. - № 12(1). - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_12(1)__18
|
6. |
Согорін А. А. Окремі аспекти забезпечення валідності результатів контент-аналізу як методу дослідження соціального дискурсу [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Український соціум. - 2016. - № 2. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2016_2_6 Досліджено окремі проблемні питання використання методу контент-аналізу. Обгрунтовано потребу оновлення основних вимог до контент-аналізу в контексті забезпечення валідності його результатів. Зроблено висновок, що застосування в контент-аналізі якісних складових і його модифікація на цій основі надасть дослідникам можливість вирішувати зовсім нові, складніші завдання, розширити проблемне поле досліджень, одержувати більш глибокі висновки стосовно природи досліджуваних явищ.
|
7. |
Согорін А. А. Результати контент-аналізу реклами як інституту формування ідентичності в сучасному українському суспільстві (на прикладі реклами в глянцевих журналах [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 11. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_11_30
|
8. |
Согорін А. А. Методологія дослідження соціології реклами [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2015. - Вип. 6. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2015_6_36
|
9. |
Согорін А. А. Особливості використання методу контент-аналізу для дослідження реклами в друкованих засобах масової інформації [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 10. - С. 135-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_10_39
|
10. |
Согорін А. А. "Реклама” і "рекламний вплив” як соціологічні концепти [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 65-66. - С. 117-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2015_65-66_16
|
11. |
Согорін А. А. Соціологічні парадигми реклами та рекламного впливу [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 67-68. - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2015_67-68_5
|
12. |
Согорін А. А. Соціальне міфотворення як складова сучасної реклами [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Грані. - 2015. - № 11(1). - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_11(1)__24
|
13. |
Согорін А. Становлення теорії реклами в рамках соціологічного наукового дискурсу [Електронний ресурс] / А. Согорін // Нова парадигма. - 2015. - Вип. 127. - С. 174-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2015_127_19
|
14. |
Согорін А. А. Реклама як засіб патріотичного виховання (за результатами масового та експертного опитувань) [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Український соціум. - 2016. - № 4. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2016_4_11 Досліджено потенціал реклами як засобу патріотичного виховання у сучасному українському суспільстві. За результатами власного соціологічного дослідження зроблено такі висновки: реклама стала частиною культури, вона виконує багато різних соціальних функцій. Як один з агентів соціалізації, реклама містить у собі механізм виховного впливу, тобто може стати транслятором патріотичних цінностей. З огляду на необхідність пошуку інноваційних підходів до патріотичного виховання суспільства, актуальними є можливості державної політики в галузі реклами, політики різних органів саморегулювання.
|
15. |
Согорін А. А. Розуміння концепта "реклама" в соціології Ж. Бодрійяра [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Грані. - 2015. - № 10(1). - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_10_20
|
16. |
Согорін А. А. Тенденції впливу реклами на формування гендерних стереотипів споживачів [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 14. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_14_31
|
17. |
Согорін А. А. Методологічний базис дослідження соціології реклами [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Габітус. - 2017. - Вип. 4. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2017_4_10
|
18. |
Согорін А. А. Міф і сучасна реклама [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2017. - Вип. 75. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2017_75_16
|
19. |
Согорін А. А. Вплив засобів масової комунікації на природні, біологічні та соціально-психологічні чинники в процесі трудової адаптації [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Грані. - 2018. - Т. 21, № 3. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2018_21_3_7
|
20. |
Согорін А. А. Вплив реклами на норми і гендерні стереотипи споживачів [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Габітус. - 2018. - Вип. 6. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2018_6_21
|
| |