Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Согорін А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Согорін А. А. 
Ефекти масової комунікації щодо процесу трудової адаптації [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2008. - Вип. 32. - С. 180-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2008_32_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.265 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Согорін А. А. 
Вплив засобів масової комунікації на природні, біологічні та соціально-психологічні чинники в процесі трудової адаптації [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Грані. - 2015. - № 4. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 990.267 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Согорін А. А. 
Ключові положення соціогуманітарних досліджень реклами і рекламного впливу [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Грані. - 2015. - № 7. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_7_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.233 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Согорін А. А. 
Гендерна проблематика сучасних наукових соціологічних досліджень реклами [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Український соціум. - 2015. - № 3. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2015_3_6
Проаналізовано основні напрями дослідження реклами та рекламного впливу в межах сучасної соціологічної науки. Розглянуто проблематику гендерної спрямованості реклами. Надано перспективи соціологічного вивчення рекламної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 91.616 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Согорін А. А. 
Особливості соціально-культурного впливу реклами на розвиток суспільства на шляху її історичного розвитку [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Грані. - 2015. - № 12(1). - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_12(1)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.395 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Согорін А. А. 
Окремі аспекти забезпечення валідності результатів контент-аналізу як методу дослідження соціального дискурсу [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Український соціум. - 2016. - № 2. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2016_2_6
Досліджено окремі проблемні питання використання методу контент-аналізу. Обгрунтовано потребу оновлення основних вимог до контент-аналізу в контексті забезпечення валідності його результатів. Зроблено висновок, що застосування в контент-аналізі якісних складових і його модифікація на цій основі надасть дослідникам можливість вирішувати зовсім нові, складніші завдання, розширити проблемне поле досліджень, одержувати більш глибокі висновки стосовно природи досліджуваних явищ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 375.268 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Согорін А. А. 
Результати контент-аналізу реклами як інституту формування ідентичності в сучасному українському суспільстві (на прикладі реклами в глянцевих журналах [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 11. - С. 106-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_11_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 96.663 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Согорін А. А. 
Методологія дослідження соціології реклами [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2015. - Вип. 6. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2015_6_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.257 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Согорін А. А. 
Особливості використання методу контент-аналізу для дослідження реклами в друкованих засобах масової інформації [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 10. - С. 135-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_10_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 135.619 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Согорін А. А. 
"Реклама” і "рекламний вплив” як соціологічні концепти [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 65-66. - С. 117-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2015_65-66_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.655 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Согорін А. А. 
Соціологічні парадигми реклами та рекламного впливу [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2015. - Вип. 67-68. - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2015_67-68_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.446 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Согорін А. А. 
Соціальне міфотворення як складова сучасної реклами [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Грані. - 2015. - № 11(1). - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_11(1)__24
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.365 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Согорін А. 
Становлення теорії реклами в рамках соціологічного наукового дискурсу [Електронний ресурс] / А. Согорін // Нова парадигма. - 2015. - Вип. 127. - С. 174-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2015_127_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 464.759 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Согорін А. А. 
Реклама як засіб патріотичного виховання (за результатами масового та експертного опитувань) [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Український соціум. - 2016. - № 4. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2016_4_11
Досліджено потенціал реклами як засобу патріотичного виховання у сучасному українському суспільстві. За результатами власного соціологічного дослідження зроблено такі висновки: реклама стала частиною культури, вона виконує багато різних соціальних функцій. Як один з агентів соціалізації, реклама містить у собі механізм виховного впливу, тобто може стати транслятором патріотичних цінностей. З огляду на необхідність пошуку інноваційних підходів до патріотичного виховання суспільства, актуальними є можливості державної політики в галузі реклами, політики різних органів саморегулювання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.988 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Согорін А. А. 
Розуміння концепта "реклама" в соціології Ж. Бодрійяра [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Грані. - 2015. - № 10(1). - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2015_10_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.316 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Согорін А. А. 
Тенденції впливу реклами на формування гендерних стереотипів споживачів [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 14. - С. 114-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_14_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 60.717 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Согорін А. А. 
Методологічний базис дослідження соціології реклами [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Габітус. - 2017. - Вип. 4. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2017_4_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.6 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Согорін А. А. 
Міф і сучасна реклама [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2017. - Вип. 75. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2017_75_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.84 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Согорін А. А. 
Вплив засобів масової комунікації на природні, біологічні та соціально-психологічні чинники в процесі трудової адаптації [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Грані. - 2018. - Т. 21, № 3. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2018_21_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.603 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Согорін А. А. 
Вплив реклами на норми і гендерні стереотипи споживачів [Електронний ресурс] / А. А. Согорін // Габітус. - 2018. - Вип. 6. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2018_6_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.322 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського